戒掉易潔鍋😕三大原因要注意👋

戒掉易潔鍋😕三大原因要注意👋

相信每個屋企都用過易潔鑊,因為佢真係超方便易用,唔生鏽、唔黐底,新手入廚都搞得掂。

 

易潔鍋可以做到不沾,原理就係喺鑊面噴一層塗層,阻隔食物同鐵鍋面直接接觸。市面大部份易潔鑊都係用PTFE(聚四氟乙烯,或者叫鐵氟龍)塗層。

消費者委員會都會定期測試市面上嘅易潔鑊同俾出建議,即睇以下幾點︰

 

  • 易潔鑊嘅PTFE塗層標明不含PFOA即係無毒,但溫度上限係260°C,再高溫就會釋出有毒氣體及剝落,失去「不沾」效能
  • 易潔鑊唔可以炸嘢,雖然炸物溫度喺260°C以下,但易潔鑊傳熱較遜色,要將爐具開到極高溫先到達油炸油溫,變相破壞塗層
  • 絕不可用金屬餐具、鑊鏟接觸鑊面,塗層容易刮花剝落

 

 

真正物理不沾鍋︰鐵鍋

專家建議我哋要選擇安全,對健康有益嘅鍋具。鐵鍋一次性開鍋,表面隨住使用時間,會自然生成一層油膜,令立立嘅油光並唔係唔乾淨,反而係使用養護得好,產生不沾鍋嘅效果,用起嚟就同易潔鑊一樣感覺啦!

 

 

喺選擇鍋具之前,不妨多了解鍋具特性,選擇較耐用同安全嘅鐵鑊,開心煮食😄

 

(圖片︰Teflon、Natonal today、fongolicious、Klee、安妮戴)

返回網誌